25/11/2020

ZAPOWIEDŹ - Daria Kacprzak "Tajemniczy świat Witka. Mój brat ma autyzm" z Wydawnictwa Psychoskok

Grafika przedstawiająca twarz chłopczyka z kręconymi włoskami jak u cherubinka. Do twarzy przytula króliczka.
Daria Kacprzak "Tajemniczy świat Witka.
Mój brat ma autyzm"/
Wydawnictwo Psychoskok


Wyjątkowa opowieść o życiu i sekretach chłopca dotkniętego autyzmem. Witek często w odmienny i niezrozumiały dla środowiska, w którym przebywa, sposób porozumiewa się z otoczeniem. Nie mówi, a znaki i gesty stanowią jego znak rozpoznawczy. W tajemniczy świat dziecka wprowadza nas bezpośrednia relacja starszego brata, który opisuje zdarzenia i sytuacje. Nie ocenia, nie krytykuje, a pełni jedynie rolę towarzysza.

Książka prostymi słowami przybliża zagadnienie autyzmu. Stanowi rodzaj poradnika dla dzieci i młodzieży w zakresie obcowania z osobami, które inaczej postrzegają otoczenie oraz reagują na codzienność. Uczy młodego człowieka dostrzegania piękna w inności, a także akceptacji jednostki wraz z całą gamą indywidualnych cech osobowości i zachowań.

Przewidywana data premiery: 14 grudnia 2020 r.

Wydawca: PSYCHOSKOK

Kategoria: literatura obyczajowa, literatura faktu

ISBN: 978-83-8119-715-1

EAN: 978-83-8119-715-1

Ilość stron: 56

Format: 148 x 210

Oprawa miękka

Prognozowana cena detaliczna: 19,90 zł

 

 

2 komentarze:

  1. Przeczytałam przedremierowo i jest to krótka ale treściwa opowieść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Ja mam ostatnio nieco leniwe tempo prac, więc jeszcze chwilę potrzebuję:) Pozdrawiam:)

      Usuń