20/02/2020

Skoro kandyduję do Wrocławskiej Rady Kultury, to... poznajmy się!

Niedawno informowałam, że zdecydowałam się kandydować do Wrocławskiej Rady Kultury. Tak, marzy mi się większy wpływ na kształt wrocławskiej kultury. A teraz nadarzyła się ku temu okazja, ponieważ po raz pierwszy w historii część składu Rady może być obsadzona w wyniku wyborów.
Wrocławska Rada Kultury składa się z 15 członków, w tym:
  • 5 przedstawicieli Prezydenta, 
  • 2 przedstawicieli instytucji kultury, 
  • 8 przedstawicieli strony społecznej. 
8 przedstawicieli strony społecznej zostanie wyłonionych podczas Wrocławskiego Kongresu Kultury, który odbędzie się już 20 marca 2020 r. w Centrum Sztuk Performatywnych Piekarnia, przy ul ks. Witolda we Wrocławiu. A do tego czasu trwa kampania wyborcza. Kandydaci mogą przedstawiać swoje plany, program, tematy, którym chcieliby poświęcić szczególną uwagę. W tym materiale dowiecie się, czym się zajmuję, choć to akurat pewnie już wiecie, przeglądając tę stronę. Jednak mogą się pojawić też osoby nowe, dlatego poznajmy się😊
W kolejnych materiałach powiem:
  • dlaczego zdecydowałam się kandydować, 
  • dlaczego Wrocławska Rada Kultury jest ważna i jakie ma spełniać zadania, 
  • jak brzmi hasło wyborcze i co oznacza,
  • jakie mam plany wyborcze i jakie tematy są mi bliskie (tu wspomnę tylko o kwestiach aktywizacji grup społecznych, lokalnych punktach kultury, dostępności kultury we Wrocławiu), 
  • co ma mydło do kultury, 
  • o kilku innych tematach. 
Odwiedzajcie stronę "Czytam duszkiem", obserwujcie pozostałe social media. Tam także znajdziecie info o mnie.
FB Czytam duszkiem
IG Czytam duszkiem
Twitter Czytam duszkiem
LinkedIn Czytam duszkiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz