19/02/2020

Wrocławska Rada Kultury - zdecydowałam się kandydować!

Hasło wyborcze Katarzyny Chmiel prowadzącej blog Czytam duszkiem i kandydatki do Wrocławskiej Rady Kultury brzmi MOJA i TWOJA kultura dla NASZEGO Wrocławia
MOJA i TWOJA kultura dla NASZEGO Wrocławia
Zdecydowałam… Zdecydowałam się kandydować do Wrocławskiej Rady Kultury. Jej celem jest wpierać Prezydenta Wrocławia w działaniach służących wszechstronnemu rozwojowi różnorodnej działalności kulturalnej we Wrocławiu. Wrocławska Rada Kultury składa się z 15 członków, w tym 8 przedstawicieli strony społecznej wybieranych przez Wrocławski Kongres Kultury. Wybory odbędą się 20 marca br. w Centrum Sztuk Performatywnych Piekarnia.
Dlatego oprócz typowych wpisów, które dotychczas się pojawiały, w okresie do 20 marca możecie się spodziewać także informacji związanych z moją kandydaturą, kim jestem, czym się zajmuję, dlaczego kandyduję i jakie stawiam sobie cele.
Więcej informacji na profilu FB Czytamduszkiem oraz stronie Wrocławskiego Kongresu www.kongres.kulturawroclaw.pl. Tam też niebawem zostaną zaprezentowane sylwetki wszystkich kandydatów. 

Przewiduję, że jeden z pierwszych materiałów w związku z kandydowaniem do Wrocławskiej Rady Kultury powinien się pojawić w przestrzeni internetowej już jutro na profilu FB Czytam duszkiem, a następnie kolejne także IG Czytam duszkiem, a także Twitter Czytam duszkiem.
Jeśli chcielibyście o coś zapytać, dowiedzieć się więcej, zapraszam do kontaktu.

Katarzyna Chmiel
#wrocławskaradakultury #wrocławskikongreskultury #wroclawskikongreskultury

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz