25/03/2020

Kontynuuję kampanię do Wrocławskiej Rady Kultury

Obrady Wrocławskiego Kongresu Kultury przeniesione. Kontynuuję kampanię do Wrocławskiej Rady Kultury.


Ze względu na zagrożenie koronawirusem obrady Wrocławskiego Kongresu Kultury przeniesiono najprawdopodobniej na drugie półrocze 2020 r. Ta decyzja skutkowała także przesunięciem terminu wyborów do Wrocławskiej Rady Kultury. Informowałam Was o tym, jak tylko się dowiedziałam. Sytuacja szybko ulegała zmianie, co chwila docierały kolejne wieści o ograniczeniach i w końcu zapadła decyzja - przesunięciu ulega zarówno Wrocławski Kongres Kultury, jak i wybory do Wrocławskiej Rady Kultury. Chyba z wszystkich nas uszła wówczas energia. Myślę, że z punktu widzenia kandydatów to jedynie korekta planów. Zwyczajnie kampania się przesunie, przedłuży i tyle. Natomiast z punktu widzenia organizatora sprawa zaczyna wyglądać już nieco inaczej. Sama organizowałam podobne wydarzenia, więc jestem sobie w stanie wyobrazić nastroje panujące wśród osób, które włożyły w przygotowanie Wrocławskiego Kongresu Kultury i wyborów do Wrocławskiej Rady Kultury mnóstwo zaangażowania, serca i samych siebie. Powiecie, że przecież nic straconego, skoro Kongres jednak się odbędzie, aczkolwiek nieco później. Profesjonaliści mają to do siebie, że nigdy się nie poddają i szybko dochodzą do siebie, gdy natrafią na przeszkodę nie do pokonania. Tak będzie i tym razem.Organizatorzy więc teraz ładują baterie, by wkrótce z nową siłą ruszyć z przygotowaniami. 
A ja postanowiłam mimo wszystko kontynuować kampanię. Nie powiem, że nie rozważałam jej zawieszenia. Owszem. Jednak po namyśle stwierdziłam, że nie będzie to dobry pomysł. Dlaczego? Ze zwykłego szacunku dla osób, które już mi zaufały i zainteresowały się moim programem. Absolutnie nie mogę się wycofać. Przekonfiguruję nieco plany, by Was nie zarzucać nadmiernie swoimi pomysłami, ale na pewno nie zniknę i nie zostawię Was z zawiedzionymi nadziejami. Znowu przygotowałam dla Was krótki materiał filmowy. Znajdziecie go w linku poniżej. Wkrótce znów się odezwę. 
A tymczasem dbajcie o siebie, zostańcie w domu i trzymajcie się zdrowo💓

YT Czytam duszkiem 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz